Kızlar 37+5 im son günlerde afedersiniz su gibi ishal gidiyor ve çatı kemiğimde iki gündür baskı hissediyorum kaşıklarıma vuran hafif ağrılar oluyor açıkçası su gelme, nişan gelme olayı olmadığından doktora gitmedim 24 mayısta randevum ondan önce bişey olursa gideceğim tabikide tecrübeli anneler bunlar doğum belirtisi mi 🤭 birde bebeğin hareket ettiğini hissediyorum ama tekmesi yok yeri mi daraldı kanala mı indi ki 🤭