Eryener93 kaç kilo ile hamile kaldığımızın önemi var mı bilmiyorum ama 37+5 im 56 ile hamile kaldım şu an 69um. Tuzlu bişey hayatta yemem, suyu çok içerim, hareket halindeyim sürekli evet parmaklarım tombikledi ama kilodan çünkü ödemli gibi değil. Ayaklarım da bazen sabahları tombik oluyordu ödemden bazen normal haline dönüyordu bu haftalarımda ayaklarım yeni yeni şişik hatta iki gündür ayak bileklerimde çok kötü şişmiş durumda Doğumdan sonra geçer inşallah hemen. Yoksa ne terlik ne ayakkabı olmuyor 🙈