Durunas esraizmirli Dogum parasından hariçmi canım nedense eşim sigortalı diye biz hiçbir haktan yararlanamıyoruz 2 gebeliğim bu ilki oglumda sadece dogum parası aldım 300 lira başkada yok
FBO Tugbaomerfaruk özel sektörde de oluyor tabi dediğim gibi 1 yıl da 90 gün SGK lı olmalı son 3 ayın ortalam bürüt ucretıne bakıyor.
gulin-35 bilgs15 dogum parası ıcın son bır yıl ıcınde doksan gun ssk prımınız olması lazım rapor suresıncede ısten ayrılamamanız lazım
Tugbaomerfaruk Gamze1duru işten çıktıysanız olmaz doktordan iş göremez rapor u alıp iş yerine vermeniz gerek