Bfduam Mizgin2020 ins canım, klavye azizliği “m” harfi ortadaki yanlış çıkmış, “çok üzülüyorum” olacaktı.
Royem62 Herkesten Allah razı olsun arakamdan ne güze dualarda bulunmuşsunuz rabbim hepinizin gönlüne göre versin inşallah