Mizgin2020 henüz okudum, cok üzülmüyorum gitmelerinden ziyade, (ki kendilerini öyle iyi hissedeceklerse diye anlayabiliyorum) bu kararı alacak üzüntüde olmalarına.
Her dakka burda olamıyoruz ve maalesef ben geldiğimde çoktan gitmiş oluyorlar.
Topik arkadaşlarımız bir bir gidiyor, burukluk kalıyor bizlerede…
Okuyamayacaksın muhtemelen ama yinede yazıcam;
“Üzülme arkadaşım, inş aramıza miniğinle geleceksin ve bizi çok bekletmeden buralara dön lutfen inş o vakitte bizde burda olabiliriz”