Asdfkgl 35+6 şuan bizim. Benim 2 hafta kadar önce aniden ayaklarımda ödem oluştu aşırı bir şişlik oldu. Daha sonra doktor artık doğum için hareket etmeye başladı dedi ben de düzenli yürüyüşe başladım ondan sonra şişliklerim azaldı. Tansiyonunuz durduk yere mi çıkıyor yemeklerden sonra filan mı çıkıyor. Benim yemekten sonra kalp çarpıntım çok oluyor o yüzden az yiyip sık yiyorum. Aile hekimindeki hemşirenize sorun tansiyonunuzun normal olup olmadığını söyler o zaten