Zeyzey71 Benimde çok sık olmaya başladı ben artık enfeksiyon olarak değilde eşimle ilişkiden sonra olduğunu düşünüyorum o yüzden daha çok dikkat ediyorum tek sizin temiz olmanız değil eşinizinde önem vermesi gerekiyor
Elfelf475 ogretmen_anneee bana krem vermişti ve geçti hiç ilaç ya da fitil kullanmadım temizlerken peçeteye sirke sıkıp temizlik yaptım bir süre bir de iç çamasırımı ütüleyip kullandım
Pltdagliesma twinsmom00 canım bunu zaten doktor önerdi bana kulaktan duyma bişey değil bende yaptım çok şükür Bi sıkıntım yok kaynar suya otursun demiyorum zaten sıcaklığı oturabileceği şekilde olcak
twinsmom00 Pltdagliesma zaten tüp bebekle zar zor hamile kalmış kadin (bende tüp bebekle hamile kaldim cok şükür ama cok zorlu süreç ) . Sicak su kesinlikle yasak hele sicak suya oturmak . Hic bi doktor bunu önermez.
Pltdagliesma twinsmom00 kusura bakmayın onu bilmiyordum onu bilemem tabi ki sizin doktorunuz sizin için daha uygun olanını bilir ben benim doktorumun söylediğini söyledim sizin durum biraz daha farklı tabi rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah
ogretmen_anneee Ege25 gebelikte kullanmadım canım ama kullanılabiliyor tekrarlayan sistit var ise . Bir de sirkeli su kullanıyorum
Ege25 ogretmen_anneee teşekkür ederim bende hamilelik ten önce kullandım urinonvef cranbery ama şimdi malum korkuyorum bebişe bişi olur die