ogretmen_anneee Ben 31 +4 haftaligim en basindan beri idrar yolu enfeksiyonu cekiyorum. Ihmal etmeyin dr cikan sonucun degerine gore tek kullanimlik şase fitil ya da antibiyotik verecektir gecmis olsun. En ufak bir ihmalde su icmeyi azaltinca bile tekrarliyor. Erken doguma bile sebebiyet verebilen bir durum malesef. Ben bu yuzden hastanede bile yattim. Umarim sizinki hemen cozulur. Bol su icin, ic camasirlarinizi ayri ve yuksek derecede yikayin, mumkunse granul sabun kullanin yikarken, dysra asla duj jeli sabub vs surmeyin o bolgeye, tahratlanmayi onden arkaya dogru yapin, islak ve nemli birakmayin. Kulotlarinizi utuleyin , wc nizi sık sık temizleyin, ayaklarinizi hep sicak tutun bu sekilde atlatirsiniz ama en onemlisi gunde en az 3 litre su icin ve sekerli gidalardan uzak durun enfeksiyonu hatta varsa mantari besliyor akintiya sebep oluyor. gecmis olsun.