SutlacimiYedimmiBen bugün isim kurduk afedersin götümü daha yere koyamadım 😥 o kadar çok yoruldum ki anlatamam sana. Nefes hira koyduk teyzesi adını seninkinin adı ne 🙃 yaaa göğüslerim kanıyor resmen napcam bilmiyorum krem kullanıyorum cixxx banamısın demiyor resmen ölüyorum bebiş sarı oldu bugün biraz ona korktum baya sabahtan beri moralim 0 cidden. Alarm kurdum saat başı uyanıp emzirmek için. Her kafadan Bi ses çıkıyor kaynanam çocugu alma kucağına alışır diyo acıkırsa kendş uyanır zaten deyip duruyor 😒 ama şükür gitti bugün anneme de dedim karışma benim işime bildiğim gibi yapcam ben