SutlacimiYedimmiBen kuuzm çok şükür iyiyiz evimize geldik bugün ya devlette gün doldu diye yatış verdiler açılma 2 cm Di suni filan vermeye başladılar 24 saat kaldım ama hiç ilerlemedi o sancılara rağmen 2 cm açılmayı 1 cm yaptılar nasıl oldu anlamadım. Özel bölge yoğun enfeksiyon kaptı gelen giden çatı muayenesi yapınca 14. Çatı muayeneisnden sonra dayanamadım artık sabah kalktım özele geçtim o sancılarla ameliyat oldum. Şuan evet ağrım var gazımı rahat çıkaramıyorum ev dolu gaz geliyo çıkarsam olmuyor kalkıp başka odaya gideyim desem kalkmam 10 dk sürüyor gaz gidiyor 🤣🤣🤣 yapamıyorum diye karnım çok fazla ağrıyor ve sütüm çok yok sıkınca su gibi ıslanıyor sadece ve çok ağrıyor yara olcak sanırım ama kızım yanımda görüyorum geçiyor bütün acılarım 🤣 canımın içi o kadar tatlı ki anlatamam sana 🤣