badeilemerve ben 24+ 2 yim bugün tartıldım 1 kilo almışım şuan 52,5-53 kiloyum ilk kilomu bu hafta almışım birazda bayramdan dolayı almışta olabilirim tatlı hamur işi bayramda mutlaka oluyor çünkü. Ben kahvaltıda iki dilim beyaz ekmek bir parca tahin helva salatalık ezine peynir kaşar peynir ve çok az reçel yiyorum. Ara öğün olarak nesfit yiyorum ama her gün değil tabiki onuda ev yoğurduyla tüketiyorum bence nesquik ten iyidir birde öyle deneyin