Sevilay_47 Ali_asaf eski zamanla şimdi zamanı kıyaslamak bilemiyorum ki eskiden doktor yokmuş ebe bile kndi kendilerine evde doğuruyorlarmış ama bizler doktora gidiyoruz tıp hersey ileride bizden sonraki zaman suan bizim yasadgımız gibi olmayacak belki bu yüzden tabi eskiler nasıl gecirmiş dye düşünmek insanın aklına da geliyor gelmiyor değil bizlerde de böyle suan canım keske bu konu cok gecmese ben varya kaynananın agzından duymaktan yoruldum bu lafları bizim zamnımzda yoktu diye… 😒
Ali_asaf Sevilay_47 o yönlü söylemiyorum ki, evet eskiyi kıyaslamamak gerekir ama tüm sorunlar bu dönemde hemde tıp gelişmişler 🤦🏽♀️ Ben sanki yarın doğuracakmışım gibi acı çekiyorum, bence doğal değil🤦🏽♀️ Ahh ilaçlar 💊 ahh ahh 😩
Sevilay_47 Ali_asaf kıyaslamadıgınızı tabi ki anladım dediğiniz gibi doğrudur Allahım yardım etsin saglıkla kucagımıza almak nasip olzsjn inşalah