Ali_asaf eski zamanla şimdi zamanı kıyaslamak bilemiyorum ki eskiden doktor yokmuş ebe bile kndi kendilerine evde doğuruyorlarmış ama bizler doktora gidiyoruz tıp hersey ileride bizden sonraki zaman suan bizim yasadgımız gibi olmayacak belki bu yüzden tabi eskiler nasıl gecirmiş dye düşünmek insanın aklına da geliyor gelmiyor değil bizlerde de böyle suan canım keske bu konu cok gecmese ben varya kaynananın agzından duymaktan yoruldum bu lafları bizim zamnımzda yoktu diye… 😒