Pembemsii haram olduğunu bile bile yaptırmak bana ters geliyor. Başkasına gelmez yaptırır banane sanki bana mı günahı 😄 Arkadaş da ne yapacağımı bilmiyorum siz nasıl yapıyorsunuz gibi sormuş ben de nasıl yaptığımı söyledim bu şimdi olumsuz görüş mü oluyor 😏
Bir de işin dini boyutu dışında cinsiyetçilik meselesini fazla mı abartıyoruz sanki? “Biz kadınız hep temiz olucaz eşimiz hiç bir kusurumuzu görmiycek hep bakımlı hep hazır hep kusursuz pürüzsüz olucaz, aman midesi bulanmasın aman soğumasın..” diyerek. zevk için gel şuramı al denmez tabiki ama dünya hali eşimden başka mahremim yok gün gelir ben onun kusurunu( kusur denirse) örterim bakımını yaparım, gün gelir o benim... sırf kadınız diye kendimizi bu kadar zorlamanın bi anlamı yok. Zaten hamilelikte doğumda yeterince canımız çıkıyor bi de kendi kendimize toplumsal baskı yapmayalım 😅 ben böyle düşünüyorum.