5 hafta 6 günlük olduk şükür arada kasık ağrım oluyor gogsum agriyor siskinlik falan var sadece onun haricinde baska bi sorunum yok şükür ben henüz keseyide kalbinide duyamadım pazartesi gidicem inşallah görürüm duyarım artık inşallah en son 4 hafta 5 günlükken gitmiştim ultrasonda gözükmemişti hakkımızda hayırlısı olsun canım sağlıkla kucağınıza alalım inşallah ilk gebelik olunca insan merak ediyo daha fazla 🥰🥰🙏🙏