NurayHamzaKapar bende hiç yaptırmak istemiyorum bakalım doktorum ne diyecek önümüzdeki haftalar da sıra ona da gelcek 🙄 ama normal de şu parmaktan ölçülen cihazla ara sıra bakıyorum açlık ztn düşük toklukta 120-130 çıkıyor benm en fazla şekerle aram da çok yok ama neye göre karar veriliyor bilmiyorum 😬