NurayHamzaKapar ben yaptırdım dün çünkü aşırı şekerli şeyler tüketiyordum elim ayağım titriyordu çikolata tatlı yemediğim günler. Kiloda fazlasıyla aldım haliyle. 24. Haftamdayım. Çok şükğr şekerim çıkmadı ama şüphelendi doktorum. İnsülin direncimin düşük olarabileceğinden. Kansızlık çıktı sadece. Ondada ilaç kullanıyorum. Tabi doktorun tavsiye ediyorsa yaptır. Yalnız ben şeker yüklemesinden sonra bi tuhaf oldum haberiniz olsun. Halsizlik miğde bulantısı baş dönmesi içim mayhoş mayhoş oldu böyle.