Seni yanlış yönlendirmek istemem ama ben ilk gebeliğimi öğrendiğimde doktora ağda yaptırarak gitmiştim , yani bilmiyordum hamilele oluğumu, o zaman 8.haftada kalb sesi için tekrar gelin demişti tabi o sıra evime yakın devlet hastanesine gidiyorum . Doktora sormuştum gebelikte ağda sakıncalımı diye bana dediği bu oldu
yok kuzum neden sakıncalı olsun içten birşey yapılmıyor ki sen sadece lazerden uzak dur birde ağdanın yaptıracağım yer temiz olsun.
Yani gebelikte ağdanın bi sakıncası olmuyor çünkü zaten yapan kişi doğurtacak şekilde şiddetli çekmiyor.
En yakın arkadasım bile son haftada yaptırdı gitti doğuma