freuze benimde 2 taneydi bir 1 cm civarlarında digeri biraz daha küçüktü 8.haftamda ilk kahverengi akıntıya başladı doktorum ilac igne başlattı sonra hafta ilerledikçe az az kanamaya döndü 14. haftanin sonlarında rahim agzimda birden yumuşama ,rahim ağzı kisaligi ve acilma meydana geldi hemen doktorum beni periontologa gönderdi iyice bakıldı almamız sart polipleri yoksa ilerledikçe bebege zarar verecek ve daha çok büyüyecek dedi zaten serklajda olmam gerekiyormus tam 15.oldugumda yani birkac gun icind3 gecirdim operasyonu cok şükür sonra birdaha olmadi kanamam simdi 29+4 üm isterseniz sizde farklı bir doktora daha gidin ihmal etmeyin hem serklaj da dusunuluyormus ayni anda çabucak yapılan bir işlem