Ahh o polip..
bende de vardı, evlendikten sonra fark edebildik. 5 ay önce ameliyat oldum aldırdım. Çünkü tam bebeğin olacağı yerdeymiş polip. Ameliyat olduktan 3 ay sonra hamile kalabildim. Onu aldırmadan hamile kalman biraz zor demişti doktor. Sadece enfeksiyona dikkat et demişti. 9 haftalık hamileyim. Şu an enfeksiyon+kum düşürdüğümü öğrendim. 😞
dikkat etmeniz şart.