Aymer2104 Ozlem0625 2li test yaptirmamistik biz cunku bnm bilgim yoktu 2. Gebelikte ani kan gelmesiyle kan degerim bi indi bi cikti duserkende 11 binlerdeydi 15 binden dustu bi anda gittikcede dustu yani
annesininmelegi41 Oceanqueen herşeyi aynı tarihlerde yaşamışız, aramızda 10 gün var, 30 Aralık kürtaj oldum 12 Şubat regl. Ve hamile kaldım. Biz şuan 12+6 yız. İki dusuk oldugu için oksapar kullanıyorum, sizde araştırın ardını bırakmayın 🙏🏼
Oceanqueen annesininmelegi41 mutlaka bakicam bende, cok sevindim yeniden hamile olmaniza… saglikla kavusalim bebeklerimize ins 🙏🏻🥰
Syda01 Oceanqueen Aminn inşallah benim önce bebegim düştü sonra eşi gelmeyince kürtaj yaptılar sonrasında kontrollerime falan gittim 6 ay oldu Şimdi 6 haftalık hamileyim
Oceanqueen Aymer2104 cok tesekkur ederim. Rabbim herkesi bebeginin kokusuna en kisa zamanda kavustursun saglikla. Esimle dusugun oldugu gun sarilip nasil aglamistik ama herseyin vakti varmis dedik. Allah da yuzumuzu guldurdu. Elbet dusuklerde uzuluyoruz ama toparlanin, saglikliyim yine bebegim olucak deyin insallah guzel haberle gelin buraya en kisa zamanda 🥰🥰🥰🙏🏻
Busrasener43 Aymer2104 her şerde vardır bi hayır canım üzülme rabbim en kısa zamanda hayırlı evlat nasip etsin 🤲
Minicikkiz Aymer2104 O duyguyu biliyorum benimde iki kaybım var. Ve ikitane meleğimiz var. Bebeklerin melek oldu. Rabbimin bir bildiği vardır. Rabbim geciktiriyorsa güzelleştiriyodur. Testlerinizi yaptırın ona göre doktorlar neden olduğunu söyler. Rabbim tez zamanda sağlıklı bebek nasip etsin 🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Cerenktkc Aymer2104 yazını okuyunca sanki ben yazmışım gibi hissettim benimde düşük İle sonuçlandı kese bozulmuş ve kesenin içi kan dolmuş yarın kürtaj olucam Allahım bizlere sabır versin o kadar tuhaf bir duygu ki şuanki yaşadığım seni şuan sanırım en iyi ben anlıyorum çnk bende kaybettim bebeğimi 6+5 haftalıktım
Aymer2104 Cerenktkc ayni kaderi paylasiuoruz desene bnde yarindan sonra kurtaj olucam kese full kan dolmus et parcasi dolmus devlette uyutmadan yapiliomus korktugum icin ozelde uyutturcam kendimi dayanamam allah sanada sabir versin ins. Valla hergün doğum sancısı cekiyorum sanki o kadarki agrilarim var
Cerenktkc Aymer2104 canım ben sana yazdıktan ertesi gün iyi bir doktora gittim son kez kürtaj için gittim ama yani dedim kürtajımı iyi bir doktor yapsın diye son kez muane etmek istedi doktor ve kesemi gördü bebeği gördü ve kalp atışını bile duyduk çok şükür Allah’ıma ne olur sende son kez bi doktora gözük iyi bir doktora ama