Syda01 Ozlem0625 Aminn inşallah.iki gün önce kontrole gittim hiç-bir sıkıntı yoktu iki gün sonra bi ağrı şancı kanama oldu gittim yatırdılar progestan verdiler gece yarısı düştü bebegim kesinlikle ne ağırlık kaldırdım ne başka bise doktor demekki bebek sagliksizdi tutunamadı dedi
badehandeyldz Aymer2104 kürtajda birşey hissetmiyorsun ki uyanınca ağrı bile olmuyor korkmana gerek yok
annesininmelegi41 Aymer2104 devlette çıkıyor araştırma hastaneleri yapıyor bu testi özelde çok pahalı
Aymer2104 Ozlem0625 hayır soylemediler ilk basta yerlesme kanamasi implasyon kanamasi falan dendi dikkat edin korkulcak bisey yok dendi pregestoran verildi 1 hafta sonra düştü zaten
Zeynepden Aymer2104 ah su rahat doktorlar benimde öyle olmuştu sen riskli gebelik uzmanına git iyice araştırılsın zaten bişi yoksa ⅔ aya hamile kal derler onlar sana bebek küçükmüş benimde 8 haftalıktı 3 ay sonra tekrar hamile kalabilirsin dedi ama hemen güzel bir doktor bul sen
Aymer2104 Oceanqueen cevremde diolarki en az 6 ay 1 sene tekrar yapma diolar korktum bnde sizin hemen 2 ay icinde olmus sagliksiz olmuyormu o zaman ya kafam karisti bnmkisi 7 haftalikken düştü bu arada
Oceanqueen Aymer2104 aralik 26 gibi dusuk yaptim. bizim doktorumuz sizi serbest birakiyorum kasmayin kendinizi en kisa zamanda guzel haberle donun dedi. Bizde korunmadik zaten ocak adetim 10 gun gec oldu. Subat 5 te son adet tarihim. Yani nereyse 40 gun sonra gebe kalmis oldum. Doktorumuz korunmayin yine kimyasal dusuk olursa genetik teste gondeririz, insallah olmaz vakit de kaybetmeyin yapin bi daha dedi. Hic bir sure bekleyin demedi ama ben kurtaj filan da olmadim. Gece yarisi gaz sikismasi gibi bir agriyla bagira cagira dusurdum. Doktorum kontrol de hicbirsey kalmamis demisti. Bir danisin doktorunuza. Benim de 5 ya da 6 haftalikti dusugum. Allah en kisa zamanda hayirli uzun omurlu evlat nasip etsin. 🥰
Aymer2104 Ozlem0625 2li test yaptirmamistik biz cunku bnm bilgim yoktu 2. Gebelikte ani kan gelmesiyle kan degerim bi indi bi cikti duserkende 11 binlerdeydi 15 binden dustu bi anda gittikcede dustu yani
Morvy Aymer2104 rabbim bir an önce sağlıklı bir gebelik nasip etsin hayırlı ve sağlıklı bir bebek nasip etsin inşallah🤲🏻Her şerrde vardır bir hayır allah büyüktür
Ervan Aymer2104 ya mucib ya musavvir ya evvel mubdi her gün zikir cek suya oku üfle çek kuran oku. Allah nasip eder inslh yavrum
Zeynepden Aymer2104 rabbim sana sabır versin Üzülme desekte üzülüceksin çünkü bende cok üzüldüm günlarce ağladım . Vardır bir hayırde buna şükür de hep öyle dedim gene olur tabiki olmasa iki kez olmazdı sadece iyi bir araştırma yaptır neden olmuş ikinci ve iyi bir doktor bul kendine ben öyle yaptım riskli gebelik uzmnı ile devam et rabbim sana en yakın zamanda tekrar nasip etsin yzünü güldürsün aynı acıyla sınamasın 😔
Aymer2104 Oceanqueen ayy ins. Hayirlisini versin sağlıklısini versin rabbim herkese cok sevindim sizin adiniza ya valla
annesininmelegi41 Oceanqueen herşeyi aynı tarihlerde yaşamışız, aramızda 10 gün var, 30 Aralık kürtaj oldum 12 Şubat regl. Ve hamile kaldım. Biz şuan 12+6 yız. İki dusuk oldugu için oksapar kullanıyorum, sizde araştırın ardını bırakmayın 🙏🏼
Syda01 Oceanqueen Aminn inşallah benim önce bebegim düştü sonra eşi gelmeyince kürtaj yaptılar sonrasında kontrollerime falan gittim 6 ay oldu Şimdi 6 haftalık hamileyim
Oceanqueen Aymer2104 cok tesekkur ederim. Rabbim herkesi bebeginin kokusuna en kisa zamanda kavustursun saglikla. Esimle dusugun oldugu gun sarilip nasil aglamistik ama herseyin vakti varmis dedik. Allah da yuzumuzu guldurdu. Elbet dusuklerde uzuluyoruz ama toparlanin, saglikliyim yine bebegim olucak deyin insallah guzel haberle gelin buraya en kisa zamanda 🥰🥰🥰🙏🏻