bebisini-bekliyor Aymer2104 Allah sabır versin tekrar en kısa zamanda saglıklı gebelik nasip etsin muhtemelen pıhtılaşma olabilir benimde 2 kere dusuk oldu genetik bölümüne gidin mutlaka geçmiş olsun
acemianne78 Aymer2104 bişey soracam bugün benden de kahverengi lekelenme şeklinde bişeyler geliyor peçeteyi sürdükçe de arada geliyor senin de mi o şekilde olmuştu
Aymer2104 acemianne78 kuzum kurtaj falan oldum yeni kendime geldim yeni cevapliyorum k.bakma bnde ilk leke geldi seninki gibi sonra bi iki gun sonra cogaldi 5 gun sonrasi düşük gerceklendi kurtaji kabul etmedim kan pihtilasmasi oldu kanimi zehirlermis kurtaj olmazsam bnde oldum icimi temizlediler komple ins. Seninkisi sadece yerlesmedir
acemianne78 Çok sağol ben de doktora gittim işte korkup Progestan başladı pazartesi kontrolüm var %90 yaşayacak dedi çocuk sıkıntı yok şu an dedi .Allah hayırlısıyla sağlıklı bir hamilelik nasip etsin sana da biraz daha iyisindir inşallah şimdi