Aymer2104 tam bir ay oldu ben düşük yapalı. Hislerini çok iyi anlıyorum. Çok geçmiş olsun. Sağlıklı bir bebek olsaydı sana tutunurdu bir şekilde, kendimi hep böyle teselli etmeye çalıştım ben. Sen de öyle düşünmeye çalış. Eminim üzgünsün, hayal kırıklığını yaşıyorsun ama helak etme kendini. En azından hamile kalabiliyorsun, bunu gördün. İki düşük sonrası yapılması gereken testler var. Genetik test, pıhtılaşma testi, rahim filmi vs. Onları mutlaka yaptır üçüncü bir hamilelik düşünmeden önce.