Geçmiş olsun ben dış gebelik geçirmedim fakat sağlıksız bir gebeliğim oldu o zaman muallak bir dönemim oldu kese görülmedi artışlarım düzensizdi. Sadece keşke mümkün olsaydı da aynı hastanede 2 güne bir yapılmiş değer olsaydı 2 güne bir yok hiç laboratuar çok fark ediyor. Benim de değerlerim çok yavaş ama hep yükseldi. Ama beta hcg hiç 1500 e gelmedi ( 1500 de vajinal ultrasonla 3000 den sonra karından ultrasonla kese ancak görülür ) keseyi göremediler bende de sonra gerileme oldu kan değerlerinde gerileme mevcutsa sağlıksız olduğunu gösteriyor zaten mecburen kürtaj oldum eğer kürtaj sonrası değer düşmeseydi dış gebelik tanısı koyulup öyle müdahale edilecekti. Direk dış gebelik gibi. Düşünüp onu düşürücü iğne vermedi. Hemen onu kullanmanı istemiyorum dedi. O yüzden önce kürtaj yaptı kürtajla değer düşünce rahimde olduğu ama sağlıksız olduğu anlaşıldı. Dış gebelikte en önemli avantajımız erken teşhis o yüzden çok beklemeden üzerine düşerek açıklığa kavuşturun hakkımızda hayırlısı olsun bunlar çok mümkün olan şeyler bir defa oldu diye bir daha olacak diye birşey de yok canınızı sıkmayın