Arkadaşlr merhaba:
İlk olarak özel bir hastanede beta hcg testi yaptırdım 08.05.2021 tarihinde ve 297 değeri elimize geldi aynı hastanede 4 gün sonra bir test daha yaptırdım o da 1910 çıktı bu değerden 1 gün sonra keseyi görmek için devlet hastanesine gittk karından ultrasonla bakıldı ve kese görülmedi doktor tekrardan test istedi orda da sonuç 1690 çıktı doktor bu değeri görünce dış gebelikten şüphelendi. Ardından bizde sonucun yanlış çıkabileceğini düşünerek ilk girtğimiz hastaneye geri gidip aynı gün içinde bir test daha yaptırdık orada da sonuç 2184 çıktı bizde bir kere daha şaşırdık ve ertesi gün bir daha devlet hastanesinde test yaptırmak istedik çünkü doktorlar parametreler değişken olabilir dedi bugun tekrar devlet hastanesinden sonucumuzu aldık ve sonuç 2079 çıktı yarın doktor randevumuz var tekrardan doktorla görüşeceğiz ve ne olacağını öğreneceğiz. 1690 değer çıktıktan sonra devlet hastanesinde ki kadın doğum uzmanı bebeğin yaşamayacwğını ve gebeliği sonlandırmamız gerektiğini söylemişti muhtemelen yarın 6. Testi gerçekleştirp karar verilecek bu durumu yaşayan kimse oldu mu ? Yardımcı olursanız çok sevinrim.
Devlet Hastanesi
1) 13.05.2021 - 1690
2) 14.05.2021 - 2079
Özel Hastane
1) 08.05.2021 (297)
2) 12.05.2021 (1910)
3)13.05.2021 (2184)