Sareliidunyam Elisayldz19 valla benim gittiğim doktorlar melek gibi özelden farkı yok. Hiç asistan felan bakmıyor direk doktor bakıyor. Dilara Kırgız Kübra ırmak demet acar çok çok iyiler
Kursad2019 yavrukom bizler gittiğimiz için memnunuz birde gittiğimz doktorlar işaretliyor devlettin sistemine arkadaşların bir çoğu başka yere Muayneye gitmiş doğum orda istiyorlar o şekilde kabul etmiyorlar onu demek istedim
Elisayldz19 Kursad2019 Az önce orda doğum yapan bir arkadaşa sordum sanırım 1 2 defa gitmiş direk acilden almışlar sorun yaşamamış ama 2 ay oluyordoğum yapalı suan yoğunluk nedeniyle almayabilirler bilemiyorum bende
Guzel_anne Elisayldz19 18.04.2021 de ikinci sezaryen doğumumu yaptım spinal olarak tam 39 haftada öncesinde sıkıntı yoksa kesinlikle alınmıyor başından beri orda takipliyim harika özel hastaneye bin basar çok memnunum fakat yer yoksa sevk veriliyor
Msydn6 Elisayldz19 Bende orda sezeryan doğum yaptım 28 gün önce çok memnun kaldım bi sıkıntı yaşamadım ilgi alaka hastane herşeyi çok güzeldi🥰