Elisayldz19 ben 2 defa muayene oldum be çok memnunum çok ilgililer ve 2 kuzenim geçen hafta orda doğum yaptı çok memnunlar özel bile olsa sancın varken bile suni sancı takıyorlar çam sakurada öyle yapmamışlar çok ilgilenmişler sancısı olmamasına rağmen açılma sıfır sadece nişanı gelmiş diye gitmiş ve çok güzel ve kolay doğumu beklemişler ben çok etkilendim yani diğer hastahaneler hemen suni sancı takıyorlar 😒 çok ilgili ve temiz miş bende orayı düşünüyorum