Gmz93 Burcum hayirlisi olsun canim uzulme onemli olan saglicakla bebegine kavusman rabbim yardimcin olsun bize de dua et cok cok
Burcum Gmz93 sağlıklı doğsun kuvöze girmesin yeter ya. Tek dileğim o. Hiç umrumda değil ne şekil doğacağı. Sağlıkla doğsun oğlum yeter🙏🏻 İnşallah tüm anneler sağlıkla kavuşsunlar🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Burcum burcuali38 Açılmam 3 cm oldu ama bebek kanala girmediği için sezaryene aldı. Çatımın ön kısmı da açışacak gibi değildi. Darmış yani. Bekledik ama nasip böyleymiş. Sağlıkla doğdu oğluşum çok şükür🙏🏻 Şimdi dünyaya alışmaya çalışıyoruz😊💙💙💙
burcuali38 Burcum yaaa çok sevindim canım benim Allah analı babalı büyütsün size vatana millete hayırlı evlat olur inşallah 😍 doğum hikayenide bekleriz en kısa zamanda gerçi bebekle yazması zor oluyor biliyorum 😁 adını ne koydunuz paşanın 😇❤
pnrylcn Burcum 36 kusurda kac kilo dogdu canim. Masallah ne guzel dualarin kabul olmus ve kuvoze falan almamislar 😊 rabbim saglikli uzun omurler nasip etsin ins. Sutunle kal canim 😊
Burcum burcuali38 amin canım benim darısı başına inşallah. Kıvanç oldu canımın ismi🙏🏻 Çok güzel bir his. Emzirmeye çalışıyoruz devamlı. Biraz iyi olunca yazarım mutlaka. 😊
Handemre Burcum allah sana bağışlasın gözün aydın canım vallahi maşallah Doğum yaptın ve bizlerle yazışabiliyorsun benimde ters olduğu için sezaryen olucak inşallah biraz korkum var ama seni böyle görünce geçiyor gibi oldu Korkum ☺️ Spinial mi oldun genelmi tecrübeni paylaşırmısın??
burcuali38 Burcum sağol kuzum benim kızım doğdu 4.ayına girdi çok şükür 😍 adıyla yaşasın maşallah ismide çok güzelmiş 😇❤
Burcum Handemre ağrım biraz var. Yani kalkarken yatarken canım yanıyor. Hiç bir doğum kolay değil iş. Hem sancı çektim hem de sezaryen oldum. Biraz zorladı bu durum. Ama bebeğim doysun diye enerjimi yüksek tutmaya çalışıyorum. Gerçi şuan emzirmek dışında pek aktivitemiz yok birde koyun koyuna uyumak😊 ben spinal sezaryen oldum. Sondayı uyuşturmadan takıyolardı ama ısrar edince uyuşturup taktırdım. Belden uyuşma iğnesi öyle çok acıtmıyo. Ama evet acı yok ama dokunma hissiyatı var. Biraz stres oldum ama gerçekten her saniyesine değdi. Çünkü ilk ben gördüm🙏🏻 Bu arada çok teşekkür ederim🌸
Burcum pnrylcn 2600 doğdu canım. Doktor 3 gün çnce 2800 demişti ama bu gğn baktığında da 2600 dedi. Rahmim çok ufakmış. Daha fazla büyümezmiş öyle söyledi. Çok şükür sağlıklıyız ama gazlıyız😞 Çok teşekkürler bu arada. Sizler de sağlıkla alın kucaklarınıza🙏🏻
Handemre Burcum ay canım ya inşallah ağrıların çabucak geçer🤲 Ama sondayı uyuşturmadan takmaya kalkmak nedir yahu ay çıldırıcam 🤦🏻♀️ Ben en iyisi bunu doktorla bi konuşayım hiç kalkışmasınlar bile. Hangi hastanede Doğumun oldu 🐬
Zera_ER Burcum yaaaa inanmıyorum bi sen kal kalmıştın hadi gözün aydın🙈❤️❤️ Allah analı babalı büyütsün Kıvanç bebeği❤️ Dün gbi biz yeni hamileydik hepimiz anne olduk @meltemerdem ❤️ @ozdenarda ❤️ Allah evlatlarımızı bize bağışlasınnn ❤️
ozdenarda Zera_ER Burcum yaa canım hayırlı olsun 🤗🤗ay son bebisimizde eklendi hayatlarmıza hosgeldiler sefa getrdiler meltem haricte hepimiz erken dogurduk 🙈🙈
meltemerdem Zera_ER Burcum Canımmmmm hayırlı olsun, allah size bağışlasın 🤲🙏🏻 Vay be hepimiz hamileydik öyle tanıştık ve şimdi gerçekten Zehra’nın da dediği gibi anne olduk, çok şükür 🙏🏻🙏🏻🤗
Burcum Zera_ER yaa canımm çok teşekkür ederimm😊 oğluşum annesi gibi aceleci çıktı 36+5 te geldi. Ben de hastandyim henüz toparlanmaya çalışıyorum. Biblomla koklaşıp duruyoruz😍🙏🏻🙏🏻🙏🏻 Allah hepimizin evlatlarını bizlere bağışlasın😊
Burcum Handemre çamlıca erdem hastanesinde doğum yaptım ama doktorumu çok seviyorum. İyileşmeye çalışıyoruz. Benim için biraz ağır bi ameliyat oldu sezaryen. Ama olsun çok şükür oğluşum sağlıkla yanımda😊🙏🏻
Burcum ozdenarda canııım çok teşekkür ederim. Vallahi duramadı geldi erkenden oğluşum. Biblom oldu benim😊🙏🏻💙
Burcum meltemerdem aminnn kuzum Allah hepimizin evlatlarını bizler bağışlasın. Dayanamadık biz de haziran bebesi olduk💙💜🙏🏻