Burcum benimde o şekilde başlamıştı regl ağrısı gibi ama benim karnımdan değil belimden saplanıyordu ağrı bende duş aldım geçmemişti çarşamba gibi öğleden sonra 2 gibi başlamıştı hafif ağrılar perşembe günü 5buçukta kızım doğdu 👼 sizinkide doğum sancısı olabilir sancıları takip edin şiddeti artarsa bi gidin gösterin evde falan doğurursunuz Allah korusun 😁