Yani diyeti bozduğunuzu anlatmak için bayram gezmeye gittiğinizi söylemek en gereksiz ayrıntı olmuş, bir insan evde de tatlı, pasta vs yiyebilir 🤣 Ayrıca artık virüs var nasıl gidiyorsun tepkileri de boşa kürek çekmek çünkü çıkan her türlü kılıfını buluyor ‘ sanki siz hiç markete gitmediniz, sanki hastaneye gitmediniz, sanki camdan kafanızı çıkarmadınız vs. vs. uzar gider ’ giden de kendinden sorumlu, kabul eden de yani ağız-el yormaya değmez bence . Parantez içindeki o ayrıntıyı yazmaya gerek olmadığını düşünemediğiniz için biraz hakketmişsiniz sert çıkışları 😅