Kadın sadece nasıl çıktığını belirtmiş bu kadar abartmaya ne gerek var acaba çok merak ediyorum bu kadar duyar kasacak ne vardı annelerine de mi gitmesin insanlar bunu sorgulamak size kalmadı bence. Yürüme mesafesinde ki her yere herkes gidiyor ben ailemin yanına giderken kimi riske atabilirim acaba ?? Sadece kendimi ve ailemi atarım bu da kimseyi ilgilemez