zynn Alara005 Emzirme parası var 232 lira. Sisteme otomatik düşüyor. İlk çocuk 300 TL bu arada ona başvuru yapmak gerekiyor. Tavsiyem e devletinize banka hesabınızı tanimlsyin PTT ile uğraşmayın direkt hesaba yatsin
Mom726272 Alara005 biz 3 sene önce oğlumun kimliği ve doğum belgesiyle başvurdum 300 lira doğum parasını aldık süt parası PTT den yatar dediler 3 sene oldu bişey görmedik
Bebegim0101 Mom726272 süt parası eger siz ssk li degilseniz,esiniz ssklı ise esinizin adına yatar yani
Mom726272 Bebegim0101 yok ay 135 lira diyorlardı o zaman eşime sürekli diyodum bak yatmıştır belki diye oda yok dedi bidaha da uğraşmadık
Mom726272 Alara005 süt parası hurraya mı gitti yattı bizim mi haberimiz olmadı bilmiyorum valla öyle Bi destek olduğunu ben hiç bilmiyodum happymom kullanırken öğrendim yani burası sağolsun 😇
Senaaa04 Alara005 başvuruyu sosyal yardımlaşma vakfına yapıyosunuz…e devletten takip edin zaten yatırdıklarında orda görülür …ptt den gidip çekiyorum
[silindi] Mom726272 1 senede gecse esiniz alabiliyor 144 arasin paranin geri iadesini istesin iade olmustur çünkü 1 hafta icinde geri yatiyor sut parasi 144 acmazsa kurumdan gidip istesin
[silindi] Alara005 sut parasi dogumdan 1 gun sonra esinize yatiyor 202 tl cnm esiniz gidip cekebilir sut parasi diye dogum parasida aile calisma sosyal hizmetler bakanligina gidip raporla basvuru yapiryosunuz 1 2 ay icinde yatiyor para
Lalihhhh [silindi] Süt parası için başvuru yapılıyor.mu yoksa otomatik olarak kendiliğinden mi veriliyor bir de 1 sefere mahsus mu?