Alara005 Arkadaşlar 1.cocuk parası ve süt parası icin kaymakamliktan başvuru yapılıyormuş cocuk doğunca e devletten de oluyor mu Bilgisi olan yardimci olabilir mi bana
Senaaa04 Alara005 doğum parası 300 tl artı ben her iki ayda bir 390 tl alıyorum çocuk parası ..bir çocuğum var
zynn Alara005 Emzirme parası var 232 lira. Sisteme otomatik düşüyor. İlk çocuk 300 TL bu arada ona başvuru yapmak gerekiyor. Tavsiyem e devletinize banka hesabınızı tanimlsyin PTT ile uğraşmayın direkt hesaba yatsin
Mom726272 Alara005 biz 3 sene önce oğlumun kimliği ve doğum belgesiyle başvurdum 300 lira doğum parasını aldık süt parası PTT den yatar dediler 3 sene oldu bişey görmedik
merymm44 Senaaa04 eşiniz ne iş yapıyor benim memur bizde alabilirmiyim eşim bana karşı el açık degilde
Senaaa04 Esialp sosyal dayanışma vakfına başvuru yaptım doğum parası ile aynı gün başvurdum…ama o zaman sigortalı değildim 3 ay sonra eşim sigortasnı yaptırdı ama ona rağman devam etti 18 ay olacak
Senaaa04 Ecrininannesiii ssk lı olmayan her anneye veriliyo diye biliyorum..ben başvurduktan 3 ay sonra eşim sigortasını yaptırdı ama devam ediyo yardım …alıyorum hala
Cansumomy Aynen bunu bende merak ediyorum sigortalı değilim ama yinede alıcakmıyım acaba alan varmı daha önce?
Cansumomy Senaaa04 öylemi teşekkür ediyorum sosyal yardımlaşma vakfına doğumdan sonra başvuru yapıcam dimi
Senaaa04 merymm44 eşim sınır kapısında muhasebe…ama başvurduğumda ssklı değildi sonradan ssklı oldu ama yardım yine devam etti