Hem disarda yaptigim butun tahlileri kabul ediyodu, yeri geliyo istersen bu tahlile burda ucret odeme fakulteye git diyodu, ne zaman gormek istersen gel giris yapmadan gosteririm bebisi diyodu, pandemide iceri kimseyi almadiklari zaman nibetci oldugu gun aksam esimle beni cagiriyodu gostermek icin. Saymakla bitmez iyilikleri. Allahim ayagina tas degdirmesin. Butun doktorlara murat hocam kadar ilgi ve vicdan versin insallah.