busraerdalll Kızlar 35 haftaligim doğum için artık Hüma Hastanesi’ne devam edeceğim sizce Akif bey mi Mehmet Cahit bey mi ve onların doğum ücretleri ne kadar birde o hastanede onerebileceginiz doktor varmı doğum için
metehaninannesiii busraerdalll mehmet cahit iyi diye doydum ben memoriala gidiyorum birde yengem ersad batmazda doğum yapti
beren_r busraerdalll cahit bey blki kbul etmz belirli hftaya kdr kbul ediyor hastayi cunku bilgi alin bu knuda
Prensannesii38 busraerdalll bende 36 ya gırcem sehır dısından geldım humeyra hanıma gıdıyorum 2 seferdir ıyı gıbı Bı aksilik cıkmazsa dogum onda olcak 2000 TL ucretı asker indirimi felan oluo eger esınız askerse
shktll Hüma hastanesinde bilmiyorum canim ama tekden hastanesi özlem hanım cok iyi diye duydum hatta bu pazartesi ona gidicem bende memnun kalırsam onunla devam edicem
kbr_93 metehaninannesiii iyi doktor göreceli elbette memnunsanız sıkıntı yok hayırla kucağınıza alın inşallah
beren_r humada cahit bey erşat bey.yeni dktor glms dinçer bey bnde onla dvm edicem.dogum 3000tl diye biliyorum humada
ozge_sblr busraerdalll canım ben akif beye gidiyorum. 20+5 haftalığız şuan ve çok memnunum. Çok güler yüzlü ilgili bir doktor. Muayene ücreti 85 tl doğum 2000 tl Prensannesii38 hamileliğimin başında hümeyra hanıma gittim hiç memnun kalmadım ilgi sıfırdı ve bir keç yerde doğum sırasında sıkıntılar olduğunu ve yaşadığını duydum okudum. Yeni gitmeye başladıysan biraz daha araştırmanı öneririm.
MerveKaya38 busraerdalll Canım ben Tunceliden geldim Kayseri ye ailemin yanına doğum için acı bademde arkdsim calisyordu orda bi Dr varmis Dinçer Sümer diye oda simdi Hümaya geçmiş bende 2 aydir ona gdyorum gayret çok memnunum hastasıda çok öneririm onu muayenesi 85 doğumu 2000 bin eğer asker yada polis eşiysen muayene ücreti ve doğum ücreti düşüyor.
MerveKaya38 busraerdalll doğumu filan konuştuk benim erken doğum riskim var çok mulayim konuşkan ve merhametli birisi ben çok sevdim eğer giderseniz sizde memnun kalırsınız.
kbr_93 nur_3838 hmm ben farklı şehirdeyim kayseriye geldiğimdeki doktorumdu bilmiyordum teşekkür ediyorum bilgi verdiğiniz için🌺
Fairymom ozge_sblr bende Akif beye gidiyorum kendisinden çokta memnunum aslında çok pozitif birisi ve testleri falan sağlık ocağında da kabul ediyor ama çok hızlı konuşuyor çoğu şeyi unutuyorum ses kaydı almak zorunda kalıyorum hümeyra hanıma geçmeyi düşünüyordum bende neden memnun kalmadınız.
Prensannesii38 ozge_sblr canım hamılelıgımım sonuna geldim neredeyse sehır dısından geldım bıde 😔 36 haftalıgız ınsallah sıkıntı olmaz 2 seferdir gidiyorum cok ilgisiz degıldı bayan olsun diye yoksa cahit beye gıdıcektım 😔 bazısı ıyı dıyo bazısı kotu memnun kalanda var kalmayana