Aysun1983 aysutemiz ben 1 aldım çünkü 1 numara 2-5 kilo arası 0 numara zaten 1,5-2,5 kilo prematüre için
Duygu6166 aysutemiz 0 yok diye biliyorum zaten ki 1 2-5 kg arası yenidoğan kilosu zaten premium care den bahsediyosan eğer canım
tugbade Ela20 sleepy 1 numara aldım 1 paket büyük. Sleppy boyutları küçükmüş yenidoğan almadım 1 den başlarım. Sonra 2 numarada 2 paket aldım ona geçerim. 🌸🌸
Nazli_ayar Gnlcngz Büyük geleceği belli zaten. Yeni doğan bir çocuk kaç kilo olabilir ki 0 olmasın. Büyük gelirse bezden taşar.
Tuba18 aysutemiz Yenidoğan alın bence sleepy diğer bebek bezlerine göre küçük olmasına rağmen 4-5 paket Yenidoğan bez kullandım
Tuba18 Ela20 bende bir aldım zaten bir Yenidoğan oluyor 5-6 paket o numaradan kullandım kızım 3 kilo doğmuştu bu arads
Ela20 Tuba18 bazıları çok küçük oluyor 2 alın diyor ama 2700-3000 kilo gibi doğan bebekler için ilk zamanlar yanılmıyorsam 1 ideal gibi
Tuba18 Ela20 yani benim kızım 3 doğdu neredeyse bir ay boyunca bir numara kullandım olmadı tek bir paket alın duruma göre 2alırsınız zaten marketlerde bulunan birşey