Nazli_ayar aysutemiz O almalısın. 1 daha büyük gelir. Sonraki aylarda kilosuna göre zaten artirirsin numaraları
Denizyildizii aysutemiz benim kızım 3300 doğdu. İlk 0 30 lu aldım. Bi kaç günde bitti sonra tekrar 0 aldım bitince 1 numaraya geçtim
Serendipity Ela20 Nejlavrl 30lu 1 no sleepy bio natural almistik 1 haftada bitti. Bebekten bebege degisebilir bizimkisi masallah cok doydu cok doldurdu 🙈
neslitolgaa Benim aldığım 70 li paket 1 beden yazıyor üstünde ama 2-5 kg ağırlığı diyor zaten bebek ortalama 3.5 4 doğuyor bu 70 li paket bitince bebeğin kilosuna ve gelişimine göre ikinci paketi almayı düşünüyorum
Knkhbb 0 bedeni prematüre bebekler için kullanmıyolar mı internette öyle okuduğum için 1 numara aldım ben
Ela20 Serendipity slepey bez almayı düşünüyorum ilk haftalarda adeti az olan 1 alıp sonradan 2 alırım diye düşündüm ilk haftalarda 1 numara daha uygun olur değil mi?
Nejlavrl Serendipity haftada bir bitiriyor o zaman aman iyi emsinlerde yeterki bez gitsin yani insallah bizim bebeklerimizde sütümüz olurda emerler
Serendipity aysutemiz 0 premature bebekler icin oluyor 1 no zaten 2-5kg arasi bebekler icin. O yuzden 1 alin
Serendipity Ela20 sleepy icin cok kucuk direk 2 al demislerdi ama biz 2 hafta 1 kullandik tam ideal oluyor digerleri pot pot duruyor zibin icinde bence de kucuk paket 1 no alin
tugbade Ela20 sleepy 1 numara aldım 1 paket büyük. Sleppy boyutları küçükmüş yenidoğan almadım 1 den başlarım. Sonra 2 numarada 2 paket aldım ona geçerim. 🌸🌸
Tuba18 Ela20 bende bir aldım zaten bir Yenidoğan oluyor 5-6 paket o numaradan kullandım kızım 3 kilo doğmuştu bu arads
HavvaMerve aysutemiz 0 erken doğan bebekler için yani prematüre bebeklere 1 numara yeni doğan canm 1 numara alacaksın yani ☺️