umyahsen Jenny canım bnde gerekli gördüğüm için aldım. Az kaldı kullanıcam çok lazım olduğunu düşünüyorum canım ben
Nssyclk Kesinlikle gerekli. Doktora, sağlık ocağına vb.yerlere giderken bebeği pusette taşımak lazım. Kemikleri çok narin ve virüsten dolayı puset örtüsü ile taşımak lazım. Bizler maske takıyoruz ama bebeğe takamıyoruz.
Denizyildizii Jenny şimdi şöyle eğer çok gezerim sürekli biyerlere gidip gelirim araba seyahati falan çok yaparım diyorsan gerekli elbette. Ama yok fazla dışarı çıkmam sadece doktor kontrollerine giderim o kadar diyorsan bence hiç gerek yok.
annelinkoo Jenny puset zorunluluğu war diye biliyorum hastahaneden çıkarmıyolar ama bi incelemek gerek araştırmak gerek
klkllll Jenny isveçte Jenny Bence gerkli isveçte de mecburi arabada olmak zorunda bebeğin guvenliği için.
Nry0682 Jenny artık hastanelerde puset zorunlulugun var hastaneden pusetsiz cıkartmıyolar.En yakın yere giderken bile ası hast vs kucagınızda götürmeniz yasak artık.
Denizzz88 Jenny biz travel aldık biyere gider gelirken çok rahat 1 hafta önce doğum yaptım 2 kere doktora gittik geldik o olmasaydı zor olurdu bence
gulin-35 Jenny genelde arabayla takım satılıyor bır de burda bazı arkadaslar hastanenın mecbur kıldıgını soyledıler pusetsız cıkarmıyorlarmıs her yerde aynı mı bılmem ama
Beyzan Jenny bence kesinlikle gerekli hele de Kendi aracınız varsa Bebeği otomobilde taşımanın en güvenilir yolu. Doktor kontrolünde çok gerekli bir de virüs ortaminda bebeği hiç nir yer koymadan üstünü de örtü ile ötersiniz hem maske gibi olmuş olur hem kisme dokunmaz. Korona olmadığı zamanlarda ev gezmesine giderdim kucaktan pusetine koyardım kimsenin koltuğuna koymazdim.
paradiseeeeee Jenny puset çok pahalı degil zaten Alman gerekli çünkü hastaneden puset olmadan çıkartamıyorsun yasak evin karşı binada değilse yasak o yüzden mecbur alınıcak bide aylarca kullanıyorsun. Koy pusetr hastaneden çıkar saglık ocağına falan arabada götürürken çok rahat
[silindi] @Beyzan paradiseeeeee bana da bir akıl verir misiniz? Mamas papas bebek arabası aldım. Yenidoğan yatış pozisyonu olduğu için pusete gerek kalmıyor direkt doğduğu andan itibaren kullanılıyor. Bir de yeni doğan destekli araba koltuğu alıcam. Ayrıca hastane çıkışımızda da puset zorunluluğu yok. Bu durumda yine de pusete gerek duyar mıyım?
paradiseeeeee [silindi] içinde çıkmalı puset varsa almanıza gerek elbette yok ama kanunen yasak puset şart kazalara karşı Allah korusun o yüzden almak gerekiyor
Beyzan [silindi] eğer oto koltuğunuz yeni Doğan’dan itibaren kullanılıyor ise zaten siz işin güvenlik kısmını çözmüssündüz. Önemli olan bu kisimdi. Eğer bebek arabanız da yeni Doğan’dan itibaren kullanıyorsa ayriyeten puset almanıza gerek yok ama bebek arabası ile girilemeyen yerler için ya da bir yerlere yatırmak için belki port bebe alabilirsiniz ama şart değil elbette
[silindi] paradiseeeeee bebek arabası ve araba koltuğum var zaten ayrıyetten pusete gerek var mı onu sormuştum.