Ecaglaagt Kamile71 39+1 başka hiç bi belirtim yoktu ta ki geceye kadar ama yine geçti gitti elde avuçta bişey yok
Kamile71 Ecaglaagt sizin vaktinizde yaklaşmış ben 24 ve 26. Haftada çektim aynı sanciyi doktorda yok gidemedim o yuzden
Kaderimm MomandbabyyMagnezyum desteği alıyor musun cnm o haftalarda benimde öyleydi magnezyum abbaslayinca hafifledi
halise_bozdaq63 Beyzosss evet belimdede oluyor normal kabul ediliyor canım korkulucak bişey yok zaten doğumun başladığı an sen anlıyorsun uzanınca geçmiyor şiddeti artıyor nişan geliyor bunlar olmuyorsa zaten o yalancı sancılar oluyor ☺️
Kaderimm Momandbabyy doktorundan rica edebilirsin iyi geliyor sade sodada icebilirsin Kızılay in magnezyum içerikli olanlarindan alırsan daha iyi olur