Nurunannesiii12 Burcu-2910 bunları da kullan ihmal etme sitres ten uzak dur yapabiliyorsan günlük yürüyüşünü yap bol su iç.yemek salatan da kahvaltıda zeytinyağı kullan👍 klorlu su icmemeni tavsiye ederim .hadi inşallah sende en geç bi kaç aya sonuç alirsin😊👍
Glbskr Burcu-2910 havuç yer yemez akıntımın değiştiğini fark ettim ve o ay hamile kaldım kür şeklinde yapmadım faydalı olan herşeyi yiyim bu ay demiştim yedim özellikle havuç sabah akşam hamdolsun vesile oldu
Papatyamisali12 Nejlavrl amh degerim 0,551 canm 1,5 altı düşük yani menepoza yakın 0,15 in altı durum kritik demek 🥺 3ün üstüyse eyer polikistik over demek yani çok sayıda yumurta demek. Normal değer 1,5 ile 3 arası olmalı. Bebek için
Nejlavrl Papatyamisali12 evet bunlari biliyorum bende gectim o yoldan benim amh değerim 0.11 idi gittiğim her doktor size söylenen gibi menepoza girmek uzere olduğumu söylüyordu sadece iki gün adet görüyordum ve bana sadece tüp bebekle hamile kalabilecegimi söylüyorlardi 3 sene dogum kontrol hapi kullandim ben birde en son gittigim doktorum adet gördüğün sürece hamile kalma sansin var demisti yumurtan olduğu sürece hamile kalma sansin var stres cok önemli stres yaparsaniz hamile kalamazsin iliskiye hamile kalmak icin girmeyin guzel saglikli beslenin doktorunuzdan yumurtlama gününüzü öğrenin hatta yumurtlayip yumurtlamadiginizi kontrol ettirin bir taraf bile yumurtlasa yeter ogün esinizle iki defa iliskiye girin ama stressiz iki gune bir deneyin girdikten sonra ayaklarinizi yukari kaldirin duvara dayayin poponuzun altinada yastik koyun yarim saat 45 dk kalkmayin her seferinde vajinal yikama yapmayin giriste kalan bile ilerleyip gidebilir çünkü bu sekilde bi deneyin ama stres cok onemli bebegi dusunmeden yapin yani bunlari yoksa yumurtaniz catlamaz
Papatyamisali12 Nejlavrl Evet bu dediklerinizi gerçekten yapıyorum öyle oluyorki gece birlikte oluyorsak sabahina yikanıyorum belki bi umut diye ama 1,5 yıl oldu hala ne gelen var ne giden. Yediğime ictigime dikkat ediyorum hatta ben tam 5 gün adet görüyorum 12. Günde yumurtlamayın yaşıyorum hissediyorum yani ondan sonra 2 gunde 1 iliski yasiyoruz. Peki siz normal yoldan bu sekilde hamile kalabildiniz mi? Benim icimi kemiriyor her geçen gün mutsuzum..
Bfduam Papatyamisali12 ne stresli işler di mi, inş bu yollarda Rabbim kimseyi bekletmesin. Est de önemliymiş.
Nejlavrl Papatyamisali12 ben normal kendiligimden hamile kaldim evlendim bir ay sonra hamile kaldim yumurtalama varsa adet surenizde o kadar uzunsa baska degerlerinizde problem olabilir psikolojik olabilir bazi kadinlar adetten hemen sonrada yumurtlayabilir adet sonrasinada birlikte olmayi deneyin iki gune bir ben adet sonrasi yumurtlamistim ara kanama görmüştüm doktora gittigimde yumurtladigimi ogrendim bir taraftan ogunden sonra denedik ve hamile kaldim tam yumurtlama zamaninizdan emin olun ovulasyon testide kullanabilirsiniz
Papatyamisali12 Nejlavrl evet ovulasyon testi kullanip bende değerlendirmeyi dusunuyorum daha yaşım 20 benim inanın normal bel agrisi kasik agrisi akıntı falan hepsini yasiyorum bir sorun var oda doktorlar tüp bebek dedi amh degeri dusuk die baska sorunum yok esiminde sperm test sonucu normal cikti. Ovulasyonla takip yapmayi deneyeyim birde sağolun🙏🏻
Papatyamisali12 Bfduam aynen canim ya cok zor işler.. Rabbim herkeze evlat nasip etsin. Beklemek sabretmek çok zor🥺
Nejlavrl Bfduam evet aynen oyle bende bisi sandim adetim bitti iki üç gün icinde ara kanama oldu doktora gittim yumurtlamışım erkenden o yuzden olmus bunun uzerine doktor bize bugunden itibaren deneyin dedi ve bebegime hamile kaldim
Nejlavrl Papatyamisali12 benimde cok ağrılı olurdu adet donemim agri kesici ile duruyordum her ay ümidinizi kesmeyin olmamasi icin hicbir neden yok yumurtaniz olusuyorsa her ay adette görüyorsaniz olabilir iyi düşünün stres yapmadan deneyin
Bfduam Nejlavrl inş sağ salim kucağına alırsın:) dogumdan sonrada mevcut riskleri düşünerek istiyorsan kardeş ona göre değerlendirirsin.
Papatyamisali12 Nejlavrl evet hem yumurtam olusuyor 3 tane falan kendiliğinden hemde 5 gun bol bol adet gorurum insallah darisi benim basima🤲🏻🥰🌸🌸
Bfduam Papatyamisali12 amh degeri düşük olduğu halde hamile kalanlar okumuştum, est hormonu önemliymiş demisti hatta. Ümidini yitirme, ne yapılabilir bu hormon icin onu mu araştırmalı, her kür herkese yaramıyor, fayda diye zarar görülüyor.