Zeynepcy ben nem oranı yüksek bi şehirde yaşadığım için almıştım iki sene evvel çok büyük pratiklik gerçekten yumuşacık çıkıyor çamaşırlar hemen katlarsanız da ütülü gibi oluyor. Ama dokuma sıklığı az olan veya yünlü olan kıyafetlerde çekme yapıyor. Bazı trikolarda da oluyo çekme olayı. Bebek kıyafetleri için nimet. Ama kurutma makinesi kullanacaksan yumuşatıcı boşuna kullanma asla ama asla kokusu kalmıyor çamaşırlar böyle boş kokuyo yani tarif edemiyorum kokusunu 😂 en son bari yaz günleri kullanmayım diyerek yaz ayı için kurutmalığa döndüm 👌🏻