Kızlar selam, evimizde balkonumuz var ama diğer mutfaklarla birbirine çok yakın olduğu için çamaşır asamıyorum. Şimdiye kadar evin diğer odasında kurutuyordum ama çocuk olduktan sonra evde kurutmak istemedim açıkcası zararlı olduğu için. Toz açısından da baya zorluk yaratıyordu ben de kurutma makinesi almaya karar verdim. Kullananlar memnun mu acaba kolaylık sağlıyor mu öğrenmek istedim. Yorum yaparsanız sevinirim :)