_hamisanne bişi sorma ıstıyorum yeşil akıntım var hafif ben gebe kalmadan once bir ay once enfeksıyon cıkmıstı bende fıtıl kullanmıstım sanırım gecmedı evde fıtıl var kullanmalımıyım bılmıyorum daha doktora hıc gozukmedım pazartesi ılk kontrolum paZartesiye kadar beklemelımıyım yoksa fıtılı kullanmalımıyım bılmıyorım🤦🏼♀️