Tugce-D merhaba. Duygusal hissetmeniz çok normal. Ama bebeğinize hiç bi zarar geleceğini sanmıyorum. Çünkü emin olun Allah onu herşeyden koruyor. Yeterki dua edın.Bende ilk etapta fazla tedirgindim acaba ona bişey olurmu, benim yüzümden başına bişey gelirmi vs. Ama Allaha bıraktım rahat ve iyi şeyler düşünmeye çalıştıkça hepsi ardı ardına geldi zaten. Doktor demiştiki kimyasal gebeliğin ardından kalınan hamilelik en sağlıklı hamilelklerdendir diye. O yüzden Allahın izniyle orda bebeğiniz var ve en kısa zamandada görürsnüz inşallah 🤲🏻 hayırla sağlıkla kucağımıza alabilmeyi nasip etsin. Sağlıkla büyütmeyi de 🤲🏻