annelinkoo Umay1m ewet iyi düşünmek istiyorum 😓 peki bir şey sorucam canım üç saatin üzerinde hareketsizse ne gb riskleri war Allah göstermesin tabii de
Umay1m annelinkoo yani bebeğin kalbinin durması vs gibi ama 3 4 saate kadar hareketsiz kalması normal korkma sen canım
annelinkoo Umay1m ewet ondan korkuyordum yine de emin olup sorayım dedim de şükürler olsun düzeldi Allah razı olsun canım 🙏🏻🤲🏻