Dry35 Minikannecik2 öğrendim tabi arife günü gittim 15+3 te şuan 15+5iz bizimki gelişim konusunda 1-2 hafta önde gerçi o eşek sıpasıda hazırmış açıverdi bacaklarını insan biraz naz yapar anası kılıklı 🤣 kızım geliyo
Minikannecik2 Irm_brk12 14+3 olduk bizde bende carsamba gitmeyi düşünüyorum ama göstermez diye de endişeliyim 😂
orkidehaniimm 14+5iz şu ana kadar çok güzel ilerledik bebeğimle şükür🙃haftaya gittiğimizde 15+2 olcaz kuzucukla bakalım göstericek mi cinsiyetini merak ve heyecanla bekliyorumm😇
Minikannecik2 orkidehaniimm yok canım yanı ben söylememesini istedim çünkü oğlumda hep kız diye tahmin ettiler 12 haftadan 15 e kadar kız dendi sonra erkek tabi tahmin ama bu sefer tam 15 de gideceğim 😂🥰
orkidehaniimm Minikannecik2 ay en güzelini yapmışsın ben 12. Haftada zorla tahmin istedim net olmamakla birlikte erkek gibi dedi ama çatlıyorum 😂 tabiki cinsiyetin hiç önemi yok ama insan bir an önce öğrenmek istiyo benim ilk gebeliğim bi de 🥰 en güzeli sormayıp tam haftanı beklemek hayırlısı olur inşallah 🤗
Minikannecik2 Patisever çok uyku problemi yaşıyorum hafif bulantılarım var arada kaşık sgilari galan idare ediyorum sen nasılsın canım
Patisever orkidehaniimm ben de öğrenmedim ama içime erkek doğuyor benimde kasım ayı erkek ayı galiba 😍
Patisever Minikannecik2 benim iki gündür akşamları kasıklarım ağrıyor anlamıyorum onun dışında şükür iyiyim. Ne zor bu süreçler Allah hepimizin yardımcısı olsun inşallah 💟
orkidehaniimm Patisever kesinlikle ben de öyle düşünüyorum kasım bebekleri erkek gibi çoğunluğu ya da bana öyle denk geliyor 🥰 ne zaman bidaha ki kontrolün?
Patisever orkidehaniimm benim bulunduğum yer biraz mahrum eşim de görevde 19gün sonra gelecek o zaman gitmeyi düşünüyorum 🤭 cinsiyetini beraber öğrenmek için
orkidehaniimm Patisever anladım canim daha iyi olur sizin için de hem birlikte hemde tam net öğrenirsiniz inşallah🥰rabbim gönlüne göre versin🙏
canan93 Ben de nasipse 17.haftamda gidicem. Bakalım ikizlerimizin cinsiyetlerini öğreniriz inşallah🤲🏻😊