Alisa1212 Nigarhacizade ınsllah sizin de biran önce geçer korkmayın ilk aylarda bebek anneden beslenmiyormus
Happy71 8+4üz bizde çok şükür hiç bulantım olmadı sadece akşamları bi şişkinlik geliyor mideme bişey oturuyor sanki ama buna şükür, bide sürekli işimde bir şüphe 🤭 daha karnım falan olmadığı için inanamıyorum🤭