Mervegem Melisa35 bende 8+1 deyim 2 haftadır sabahlari efsane bulanti var. Ara ara istifra ediyorum hergun çubuk kraker yumurta ile idare ediyorum, üstüne grip oldum ve birazdan işe gidecem. Allah yardimcimiz olsun
Merveren Melisa35 akşamları beni çok zorluyor nedense sabahları çok iyiyim akşam sanki mideme bişey oluyor vücudum aşırı şişiyor falan ve de mide yanmasından duramıyorum
Patilimom Melisa35 bende 8+3 deyim. Dün biraz yanlarım agridi. Hafif lekelenmem geldi. Sürekli yattım. Migde bulantım yok. Ama kabızlık var.
Alisa1212 Melisa35 merhaba arkadaşlar bende 8+4 günlüğüm hıc mide bulantım yok neden acaba sadece belım ve kasiklarim agrıyor bu kadar
minnakanneeee Ben 10+4üm ama sekizinci hafta sürekli mide bulantısı kusma mide yanması ile geçti sürekli baş ucumda çubuk kraker vardı
Nigarhacizade minnakanneeee ben 9cu haftamı bitiricem bu hafta sonu inşAllah. Hala gitmeyen mide bulantısı var. Sabahları erik yiyorum. Sadece ekşi bir şey yediğimde sakinliyor. Arada kusma da oluyor amma en zoru bulantı. Akşamlar hafifliyor ama sabahları felaket. Benim annem 9ay bulantısı olmuş 😩
muallimehanimmom5 minnakanneeee su an nasılsınız bende 10. Hafta içindeyim kusmalarım bitti ama bulantı hiç bitmeden devam özellikle bir şeyler yediğim zaman bulantım artıyor asla bitmiyor. Su asla içemiyorum tek sıvı alabildiğim çorba . Tabi bunada şükür diyorum Kusmalarım bitti en azından yaklaşık bi 10 gündür
BabyBabyy01 Nigarhacizade bende o kusmadan bulantidan mafoluyorum hele özellikle sabahları çıkan sarı sudan 😏
minnakanneeee muallimehanimmom5 şuan iyiym ama söylediğiniz gibi arada bazı yiyeceklerde kusma veya mide bulantısı oluyor
Zehrabggg Bende 8 haftalık oldum bugün prilam ilacıyla biraz bulantı ve kusmalarım geçti gibi ama ara ara geliyo mide hassasiyetini hissediyorum ama aşırı bi halsizlik var
Nigarhacizade Alisa1212 Alisa1212 herkeste farklılık göstere biliyor. Şanslınız bence, bulantı kusmadan daha kötü. Bende akşam rahatlıyo biraz, amma sabahdan akşam saat 9a kadar feci 😣zayıflıyorum Ve endişeleniyorum bebeğim için. Bende 8+4′üm bu arada🙏🏻😚
busrabyrm97 Nigarhacizade 3 aydan sonra bebek anneden beslenmeye başlıyor bnde çok korkmuştum su bile kokuyordu içemiyordum endişe etmenize gerek yok 3 aydan sonra da bulantilar devam ederse mecbur Bebek için zorlayacaksiniz yemeyi umarım bir an önce biter
Alisa1212 Nigarhacizade ınsllah sizin de biran önce geçer korkmayın ilk aylarda bebek anneden beslenmiyormus
Masalminik Melisa35 bir gün iyiyim bir gün kötü. Çoğunlukla mide bulantım ve aşırı uyku halim mevcut. Çok şükür saglikliyiz. Doğru düzgün bir şey yiyemiyorum kusuyorum falan ama yine de kilo almışım onu da anlayamadım. 8+3 deyim. Hepimize sağlıklı bebisler diliyorum 🙂🙂