ilkaybalkes canim bende de var ozelikle sag elimde. Doktoruma sordum normal dedi. Hatta 24+3 suan ilerleyeb haftalarda daha cok artabilir maden suyu ic dedi ( markasi beypazari, damla yada lnisdibi olsun dedi) cok da siddetli olursa magnezyum verebiliyir diye biliyorum. Gebelik sekerim yok onunla alakli bir sey de demedi zateb